O marce

budynek firmy

Firma Caprice z siedzibą w Pirmasens (Niemcy) założona została w roku 1990, a od 1994 obecna jest w Polsce. Od roku 1997 w Poznaniu działa przedstawicielstwo niemieckiej firmy na obszar Polski i Litwy.
Caprice produkuje rocznie ponad 3.000.000 par butów, specjalizuje się w skórzanym obuwiu damskim, stworzyła i opatentowała między innymi stosowany obecnie w kilku markach koncernu Wortmann system AntiShokk (amortyzacja w obcasie) oraz system klimatyzacji OnAIR, który jest dostępny wyłącznie w butach marki Caprice.

Kolekcje wystawiane są na ponad 20-tu targach międzynarodowych, w tym GDS Dusseldorf, Expo Riva, Pure Londyn, w Moskwie i Kijowie. Obuwie Caprice, które słynie z systemu klimatyzacji z powodzeniem sprzedawane jest nie tylko w całej Europie. Od ponad roku funkcjonuje sklep firmowy Caprice w Dubaju, marka znana jest także w Ameryce i w Japonii. W Polsce buty z motylkiem dostępne są w kilkuset sklepach na terenie całego kraju oraz w wielu sklepach internetowych.

Technologia OnAIR, czyli ...buty z klimatyzacją!

Nazwa OnAIR najlepiej i najkrócej opisuje opatentowaną przez Caprice technologię. Bazuje ona na podpatrzonej w naturze budowie „plastra miodu”, której zalety wykorzystuje się w lotnictwie i lotach kosmicznych. We wnętrzu buta umieszczona jest właśnie taka struktura w formie około 300 połączonych ze sobą ściankami małych zbiorniczków z powietrzem, które dzięki systemowi perforacji cyrkuluje w trakcie chodzenia, odprowadza wilgoć z buta, w lecie chroni przed przegrzaniem a w zimie przed chłodem od podłoża. Konstrukcja sprawia, że tylko około 30% powierzchni stopy opiera się na podłożu, a aż 70% jest wprost „zawieszone” w powietrzu!

W najnowszej kolekcji Caprice zastosowano również po raz pierwszy specjalnie profilowane wkładki z systemem OnAIR, które w razie potrzeby można wyjąć. Takie rozwiązanie pomaga podwyższyć komfort w trakcie chodzenia, pozwala na ewentualne zwiększenie objętości buta oraz szybsze odparowanie wilgoci po zdjęciu obuwia. Unikatowe zastosowanie systemu OnAIR pozytywnie wyróżnia produkty marki Capricena tle konkurencji i sprawia, że zainteresowanie tą marką rośnie na całym świecie.