Nowa ambasadorka, nowe plany

Jesienią 2018 Caprice rozpoczyna współpracę z nową ambasadorką marki. Natasza Urbańska wnosi nowy wymiar do działań marketingowych i planów Caprice na teraz i na przyszłość.

Natasza Urbańska to znakomity wybór – aktorka, piosenkarka i tancerka, która słynie z niebanalnego stylu i świetnego wyczucia trendów. Artystka idealnie odnalazła się w roli nowej ambasadorki marki, której jest fanką. „W życiu stawiam na jakość i to właśnie tę jakość odnalazłam w Caprice. Wszystko, co robię, ma zawsze być na najwyższym poziomie, dlatego utożsamiam się z tą marką, która jest na polskim rynku już od 1994 r. i zawsze stawiała na jakość, wygodę i najlepsze rozwiązania. Jestem absolutnie zakochana w botkach z najnowszej kolekcji, które są piękne, kobiece, a do tego szalenie wygodne. Ciężko jest mi zdecydować się wyłącznie na jeden model – chce mieć je wszystkie! Podobnie zresztą jak moja mama i siostra – obie bardzo się cieszą, że zostałam ambasadorką marki, której od lat są fankami” - powiedziała Natasza Urbańska.

< Powrót